دل نوشته
نوشته شده توسط : الهام

 


سکوت که می کنی می دانم فهمیده‌ای چیزی ته دلم گیر کرده است

 

و کلی حرف رویش آوار شده است.

 

 

و من این سکوتی که پشتش من هستم و آرامش را دوست می دارم.

کاش بودی!
 
 
نبودنت را مدتیست بیشتر از هر وقتی احساس می کنم.
 
می دانی مهربانم؟ روزهایی ست نبودنت بی رحمانه بر سرم آوار می شود.
 
 
حس تلخ نبودنت، زانوهایم را سست می کند...
 
کاش تمامی قدرتت را، تمامی صبوریت را برایم جا می گذاشتی.
 
بیا! برایم بگو که چه کنم...
 
 



 

 





:: برچسب‌ها: دل , نوشته ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 216
|
تعداد امتیازدهندگان : 67
|
مجموع امتیاز : 67
تاریخ انتشار : 4 / 9 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: